28 Mart 2016 Pazartesi

Botanik Bahçesinde Flash Mob Evlilik Teklifi


Sürpriz evlilik teklifleri ve evlilik teklifi organizasyonları hakkında çok yazı yazdım ben. Ve flash mob evlenme teklifi organizasyonları hep hoşuma gitmiştir. Ne zamandır bu konuda yazmıyordum, bugün araştırma yaptım ve güzel bir video buldum. Bu botanik bahçesinde flash mob evlilik teklifi başlıklı videoda David'in Rebecca'ya yaptığı teklifi göreceksiniz.


Flash Mob Proposal at the Botanical Gardens (singing Billy Joel's "The Longest Time") from David Cater on Vimeo.
David teklifini bir Billy Joel parçası eşliğinde yapmış; The Longest Time. Rebecca ile 2011'in Kasım ayında tanışmışlar ve şarkı söylemeyi seven bir insan olan David ilişkilerinin ilk zamanlarında arada bir ona bu şarkıyı söylemiş. Rebecca bundan hoşlanmış gibi göründüğü için de arada bir söylemeyi alışkanlık haline getirmiş. 2013 Şubat ayında ona evlenme teklifi yapmaya karar verdiği zaman da bu parçayı kullanmış. Organizasyon sırasında bir sürü insan bir ağızdan söylüyorlar şarkıyı.



 Videonun başlangıcında David kız arkadaşından söz ediyor; onun eğlenceli, ilginç, akıllı ve güzel olduğundan. Sonra da Rebecca'nın kendisine çok güvendiğini ve kendisinin ona aylarca yalan söylediğini yazmış. Mailleri gizlemiş, telefonunu kilitlemiş, geceleri nereye gittiği hakkında yalan söylemiş. Teklif günü için de demiş ki "Bugün bu sona erdi", çünkü bütün o yalanlar ve gizlemeler Rebecca'nın büyük bir özenle ve emekle hazırlanmış olan bu organizasyondan haberi olmaması için.



 David bu flash mob evlilik teklifi için çok çalışmış gerçekten. Eskiden içinde yer aldığı Atlanta tiyatro topluluğundaki arkadaşlarıyla görüşmüş,koreografiyi yapacak, işin müzikal yönünü halledecek insanlar bulmuş, bir vokal grubuyla görüşmüş, şarkının organizasyona uygun hale getirilmesini sağlayacak birini bulmuş, bazı aile üyelerini davet etmiş, davetiyeler hazırlatıp insanlara göndermiş; böyle bir sürü şey. Provalar yapılmış, son dakikada katılamayacağını belirtenler olmuş. Ama sonunda her şeyi ayarlamayı da, bütün bunları Rebecca'dan gizlemeyi de başarmış.

David organizasyondan 1 gün önce Rebecca'ya ertesi gün botanik bahçesinde bir gezinti yapmayı önermiş. O günün sabahında birkaç saat için spor salonuna gideceğini söylemiş ve bahçeye gidip provalara katılmış. Sonra gidip kız arkadaşını alıp getirmiş ve planladığı teklifi yapmış.













The Longest Time Şarkı Sözleri

Oh, oh, oh
For the longest time
Oh, oh, oh

For the longest time


If you said goodbye to me tonight
There would still be music left to write
What else could I do, I'm so inspired by you
That hasn't happened for the longest time


Once I thought my innocence was gone
Now I know that happiness goes on

That's where you found me, when you put your arms around me

I haven't been there for the longest time

Oh, oh, oh
For the longest time

Oh, oh, oh

For the longest time


I'm that voice you're hearing in the hall
And the greatest miracle of all
Is how I need you, and how you needed me too
That hasn't happened for the longest time


Maybe this won't last very long
But you feel so right

And I could be wrong

Maybe I've been hoping too hard

But I've gone this far
And it's more than I hoped for


Who knows how much further we'll go on
Maybe I'll be sorry when you're gone

I'll take my chances, I forgot how nice romance is

I haven't been there for the longest time

I had second thoughts at the start
I said to myself, hold on to your heart

Now I know the woman that you are

You're wonderful so far
And it's more than I hoped for


I don't care what consequence it brings
I have been a fool for lesser things

I want you so bad, I think you ought to know that

I intend to hold you for the longest time

Oh oh oh

For the longest time

Oh oh oh

For the longest time

Oh oh oh

For the longest time

Oh oh oh

For the longest time

The Longest Time Türkçe çeviri

En Uzun Zaman

Oh, oh, oh
En uzun zaman için
Oh, oh, oh
En uzun zaman için

Bana bu gece hoşçakal dersen
Müzik hala devam edecek, yazmaya
Ne yazabilirsem...Çok ilham aldım senden
En uzun zaman için olmadı bunlar

Bir zamanlar saflığımın gittiğini düşünürdüm
Şimdi gidenin mutluluk olduğunu biliyorum
Beni bulduğunda, kollarını etrafıma sardığında
En uzun zaman için değildim orada


Oh, oh, oh
En uzun zaman için
Oh, oh, oh
En uzun zaman için

Ben senin salonda duyduğun sesim
Ve hepsinin en görkemli mucizesi ise
Sana nasıl ihtiyacım olduğu, senin bana nasıl ihtiyacın olduğu
En uzun zaman için olmadı bunlar

Belki fazla sürmeyecek
Fakat hislerin gerçek
Ve yanılıyor olabilirim
Belki fazla ümitliyim
Çok uzağa gittim
Ve bu, umduğumdan fazla

Kim biliyor ne kadar ilerleyeceğimizi?
Belki üzgün olacağım sen gittiğinde
Seçeneklerimi alacağım, nasıl hoş bir romans olduğunu unutacağım
En uzun zaman için yokum ben

Başlamak için iki kez düşündüm
Kendime söyledim, kalbine bağlandım
Şimdi bir kadın tanıyorum, o sensin
Mükemmelsin
Ve bu benim umduğumdan fazla

Getireceği sonuçlar umurumda değil
Ufak şeyler için bir aptal oldum
Seni çok fena istiyorum, bence bunu bilmelisin
Seni en uzun zaman için yanımda tutmayı hayal ediyorum

Oh oh oh
En uzun zaman için


Oh oh oh
En uzun zaman için

Oh oh oh
En uzun zaman için

Oh oh oh
En uzun zaman için








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder