1 Ocak 2016 Cuma

Santorini'de Evlenme Teklifi

 

Ben'in Janel için özene bezene hazırladığı - hazırlattığı Santorini'de evlenme teklifi organizasyonu kız arkadaşına bu tarz bir sürpriz yapmak isteyen beylere ilham verebilir. 
Wedding Proposal in Santorini Greece | Janelle & Ben | by Phosart from Studio Phosart on Vimeo.


Bu romantik evlilik teklifi hikayesi Ben ve Janel'in 2014'ün Mart ayında baş başa bir tatil yapmaya karar vermeleriyle başlar. Birçok yer üzerinde konuşurlar ve sonunda Londra'ya gitmeye karar verirler. Janel öyle zannetmektedir daha doğrusu, zira Ben'in niyeti onu her zaman gitmek istediği, hatta balayılarını geçirmelerini istediği Santorini Adasına (Yunanistan) götürüp çok özel bir sürpriz evlilik teklifi yapmaktır.


Bundan sonraki birkaç ay hazırlıklarla geçer. Ben çevresindeki mavi kubbeli kiliselerle ünlü olan özel bir villada kalmaları için rezervasyon yaptırır ve teklif günü için de Dana Villas isimli popüler bir otelde 2 kişilik bir akşam yemeği ayarlar. (İnternetten şöyle bir baktım, popüler bir düğün mekanı olan bu otelin olağanüstü bir manzarası varmış.)  Otelin yöneticisiyle iletişim kurup yemek yiyecekleri bölümde mumlarla aydınlatma yapıp yapamayacaklarını sorar. Bundan sonrası onun için de biraz sürpriz olur. Çünkü, yönetici Gianni'nin yardımcı olmaya gönüllü olması bir yana, otelin sahibi olan Panos da onunla bağlantı kurar ve fikrini çok beğendiğini, bunun şahane bir teklif olması için ekstradan yardım etmek istediğini söyler. Nasıl bir yardım bu; çekimler Yunanistan'ın en iyi film ekiplerinden biri olan Studio Phosart tarafından yapılacak; çiçekler, havai fişekler falan da olacak. Ben böyle büyük çaplı bir profesyonel destek alacağını duyduğu zaman kulaklarına inanamaz.


Ben 3 ay boyunca ailesine, arkadaşlarına, çevresindeki herkese Janel'le Londra'ya gideceklerini söyler, hatta sahte uçak biletleri hazırlatır. Janel, aslında Santorini'ye gideceklerini hava alanında, Londra uçağına bineceğini sandığı anlarda öğrenir ve öğrendiği zaman sevinçten ağlar. Çifti Santorini'de Dana Villas'ın sahibi Panos'un sürdüğü ve içinde gizli kamera olan çok güzel bir siyah Mercedes karşılar. Burada güzel bir anı var; Panos arabaya bindikleri zaman bir düğmeye basar ve fırlayan şampanya şişesinden ikisine de birer kadeh şampanya doldurur. İnerken de kartını verip adayı gezmek istedikleri zaman kendisini aramalarını ister. Janel bu şık karşılama ve şampanya ikramı yüzünden şaşkınlık içindedir, Ben'e şoförün çok iyi bir adam olduğunu ve onu mutlaka aramaları gerektiğini söyler.


Ben, Perşembe gecesi gerçekleşecek olan Santorini'de evlilik teklifi organizasyonu için Panos'un yardımlarıyla bir sürü hazırlık yapar. Yüzüğü gizlice Panos'a teslim eder, Janel alışveriş yaparken ona belli etmeden uyku maskesi ve makas alır. Çünkü Janel'in gözlerinin yemek yedikleri yere varana kadar kapatmayı istemektedir. Makas da, organizasyonun bir noktasında maket helikopterle bez bir çanta içinde gelecek olan yüzüğü almak içindir. 


Akşam yemeği zamanı geldiğinde artık her şey hazırdır; çifti alacak olan araba, mekan süslemesi, gizli kameralar vesaire. Dana Villas'a geldikleri zaman Janel'e gözlerini bağlamak istediğini söyler, o da, önce bir duraklamakla beraber bunu kabul eder. Yol yarılandığında çiftin favori şarkısı çalmaya başlar. Sevgilisiyle merdivenlerden inerken onlarca insanın onları izlediğini gören Ben, Janel'in onu öldüreceğini düşünür.



Ama öyle bir şey olmaz, her şey mükemmel bir şekilde yürür. Mumlar, panoramik okyanus manzarası, yemek masasını çevreleyen çardağı süsleyen çiçekler; ortam şahane görünmektedir. Ben kız arkadaşının ellerini tuttuğu sırada robot helikopter gelip yüzüğü getirir. Onu alır, diz çöker ve teklifini yapar. "Evet" cevabından sonra kendisine uzatılan dev gül buketini sevgilisine verir. Sonra havai fişek gösterisi başlar. Ve sıra özenle hazırlanmış olan masada okyanusu seyrederek yemek yemeye gelir.

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder